Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 31 de març del 2014

REFLEXIÓ DE L'EXÀMEN!

Em pareix interessant comentar el què hem fet hui a classe, a l'hora pràctica, la part exposada de l'exàmen, ja que personament no vull parlar de l'exàmen teòric, què crec que l'hem fet més que res perquè el professor volia saber la nostra opinió i a banda crear un poc de política entre nosaltres, no sé, pense que aquesta sessió que ha fet tenia un fonament filosòfic dens, o almenys m'ho ha paregut a mi (com el què parlàrem del Dualisme o la peculiaritat de les Matemàtiques... molt platònic tot)!

En fi, anem al gra, aquesta activitat, com bé ha dit un company a classe, a banda de expossar voluntàriament té un component de retroalimentació del llibre. Osiga, que a banda de la nostra prespectiva del llibre què li hem donat en el seu moment, hem tingut altres prespectives, què sinceramnet han estat molt interessants. I a arrel d'açò se m'ha vingut una cosa que voldria dir, i és que, per a mi, en les exposicions han hagut massa moments gràfics i massa pocs teòrics, no sé si m'explique, i parle per mi també! Sols han hagut tres companys que s'han dignat a reflexionar sobre una part del llibre o tot, almenys breument, que em pareix més elaborat. Per altra banda, els altres grups s'han dedicat a represenar algunes escenes del llibre, unes millors que altres, però al i al cap ens em pegat algunes rises, que de tant en tant no van malament, però pense que com a exposició per a examinar...mmm...m'ha mancat!

2 comentaris:

  1. Que la majoria de les exposicions del llibre hagen sigut 'representacions teatrals" es un fet que, segurament, ve donat pel fet de que estem en la facultat de esport i en classes prácticament teóriques tenim una gran manca de moviment i la suplim d'aquesta forma, un treball que perfectament podria ser escrit fer-lo de forma dinámica. De totes formes, el fet de que uns feren representacions i altres expocisions orals, dona peu a entendre que poguerem elegir la forma de fer una part de l'examen i que hi hagué varietat, dos coses molt positives.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, pot ser tingues tota la raó del món, però és el que vaig pensar en eixe moment!

      Elimina